vineri, 17 ianuarie 2014

De ce mancam mai mult decat e nevoie ???

Ma aflu printre cei care manaca mai mult decat trebuie ....si ma intreb de ce o fac ....

Rapsuns (din punctul meu de vedere) :

INAINTE SA INTRAM IN TEMA, SA NE BUCURAM DE UN BANC :

- Wow! Cât ai slăbit! Dietă nouă?
- Da. Legume. Cartofi, morcovi, sfeclă, …
- Le fierbi sau le prăjești?
- Le sap.

SI INCA UN BANC :

2 prieteni vorbesc:
- Băi, de când m-am mutat împreună cu prietena mea, am hotărât amândoi să facem cumpărăturile pe rând. O zi ea, o zi eu, o zi ea, o zi eu… şi tot aşa.
- Tare. Şi care e diferenţa?
- Păi acum o zi mâncăm, o zi bem, o zi mâncăm, o zi bem…
De ce mancam mai mult decat e nevoie ??? 

- din cauza stresului de zi cu zi .... mancare buna produce endorfrine ... reducand pentru moment nivelul de stres ... desi daca ma gandesc bine eu cred ca nu mananc mai mult din cauza stresului ....mananc ca imi place sa mananc ...

- asa ne-am obisnuit in ultima perioada .... nu cred ca toti am mancat la fel de mult de-a lungul vietii... cand eram mai mic (nu stiam nimic, vorba lui Aurel Tamas) se certau ai mei cu mine sa manac mai mult ... se pare ca mi-a intrat chestia asta in cap abia dupa ce am crescut

- mancarea fast-food sau pre-fabricata are un aport mai mic de substante nutritive astfel ca trebuie sa mananci mai mult ca sa iti asiguri doza zilnica recomandata ...in ziua de azi ajungem sa mancam tot felul de "bull shit-uri" .Cam greu sa gatim in fiecare zi cum o faceau parintii nostri ...

- din cauza aditivilor din mancare si aici ma refer la glutamatul de sodiu care se "joaca" cu creierul nostru .. un fel de drog consimtit in tacere pentru a ne face dependenti ...

- dupa cum am auzit , o alta problema ar fi "delay-ul" intre stomac si creier. Semnalele de satietate ajung prea tarziu ... ajungi sa simti ca iti pusca stomacul inainte ca , creierul sa iti spuna ca esti satul ....

- o alta problema cred ca provine din era comunista cand lumea nu prea avea ce manca si trebuia sa stea la coada dupa mancarea de zi cu zi ... iar acum ca ai posibilitatea sa iti iei ce vrei mananci toata ziua tot felul de prostii doar ca ti-e pofta de ceva bun !!! zici ca nu te mai saturi de bunatati ...

- berea am auzit ca ingrasa deasemenea .... dar berea as vrea sa o las deoparte , nu vreau sa o iau in calcul :) ,(avand in vedea ca imi da inspiratie pentru aceste postari :) )

- o alta chestie e ca toata lumea prefera sa aiba senzatia de stomac plin decat senzatia de usoara foame ... cred ce e in ADN ... o chestie de supravietuire care in zilele noatre cred ca nu prea ne mai e utila ....

SI LA FINAL CONCLUZIA : NICI UNA DIN CELE DE MAI SUS NU E O PROBELMA REALA , PROBLEMA E CA NU FACE MISCARE DESTUL PENTRU CAT MANCAM

AVND IN VDERE CA VORBIM DE MANCARE M-AM GANDIT SA VA DAU Si UN LINK UTIL SA SLABITI :  http://300sandwiches.com/

SI CEVA EDUCATIV :

Din ce mizerii și gunoaie se fac gustoasele mezeluri. Un film educativ pentru sănătatea ta!



SI BINEINTELES CA INCEHIEM TOT CU UN BANC:

Un canibal la o morga:
- Vreau si eu un om.
Administratorul ingrozit:
- Vai domnule, nu se poate asa ceva!
- Va rog, vin dintr-o calatorie obositoare. Macar o mana!
- Nu se poate, domnule. Oamenii vin, iau mortii, ii ingroapa sau ii
incinereaza.
- Atunci da-mi si mie niste cenusa sa-mi fac un ness.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu